petek, 10. junij 2016

Watercolor Bicycle/Akvarelno kolo - VIDEO

Tokrat vas pozdravljam s kolesarskega potepa. Pa ne pravega, ampak takole na voščilnici. Čeprav sem včasih veliko kolesarila, saj dolgo nisem imela izpita za avto, danes to počnem zelo redko. Pa se rada spomnim tistih časov, ko mi je veter kvaril frizuro, pa mi je bilo zato prav malo mar, saj sem se počutila svobodno in veselo. In tako se počutim še zmeraj, kadar se vendarle podam na potem s kolesom. 



Morda se katera od vas še spomni te moje voščilnice, ki sem jo ustvarila s Papertreyink štampiljkami. Tokrat sem naredila čisto podobno zadevo, vendar s šablono kolesa in poigrala sem se z navadnim setom vodenih barvic. Preprosto in učinkovito, pa še zelo sem uživala ob tem. Pripravila sem tudi video in ker je del objave za CottageCutz blog, je v angleščini. Tukaj si ga lahko ogledate:

Watercolors are really popular right now in crafting and I also think it is really relaxing when using them. Today I will show you how to create this watercolor look, using basic watercolor pan set and CottageCutz dies. I thought it will be easier if I show you in video how to made such card. So, here it is:




Vikend je pred nami in kljub bolj slabim vremenskim napovedim, mislim da se bo dalo izkoristit dneve za kakšen potep. Uživajte in imejte se lepo. Pa ne pozabite še na tretji CottageCutz izziv s temo ŽEP. Tukaj najdete več o tem.


Thank you for stopping by and for checking the video. And don't forget, third CottageCutz challenge is waiting for you. This time theme is POCKET. You can linked your project here. And please, use only Scrapping Cottage dies.


15 komentarjev:

Valerija pravi ...

Čudovita voščilnica. Všeč mi je ideja, da si uporabila le pol izreza. Fantastično!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Zanimivo, da si se odločila samo za polovico bicikla...Zdaj se bomo pa spraševali, če si slučajno na drugi polovici ti in ker si skuštrana, si raje odrezala fotko!!???
Pa še nekaj je zanimivo...vsi normalni smrtniki bi dodali te vejice in trave tja, kamor pašejo...pod bicikel...ti pa v košarico in iz tega narediš šopek. Ni kaj, spet ena izvirnost in potrdilo, da znaš cuprati s šablonami. Lep vikend. čao

Tina Z. pravi ...

fantastična voščilnica, osupljive barve in krasen citat. perfektno s pol izreza kolesa.

Janja pravi ...

Čudovita postavitev voščilnice in odličen video. Lp

Jasmina pravi ...

Čudovita. Zanimiva postavitev... spet nekaj "out of the box".

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Fenomenalna
dobra ideja
lp Tamara

oldpunca pravi ...

A ni fajn občasno barvati z navadnimi vodenkami? :-) Super si pobarvala kolo. Všeč mi je malo oguljen videz. Hvala za filmček in še eno prekrasno voščilnico. :-))

Damjana pravi ...

Vladka, tvoje "kolesarske" voščilnice so meni osebno TOP. Vsekakor pa se spomnim tvoje prve kolesarske, ki je v živo fantastična, saj sem ponosna lastnica voščilnice jaz. Še vedno krasi mojo poličko in me razvedri vsakič, ko se ozrem na njo. Hvala tudi za čudovit video.

Sonja pravi ...

Vsakič, ko se vozim s kolesom, me prime, da bi široko stegnila roki in se prepustila vetriču.. pa tega seveda ne naredim zares, saj ne znam vozit brez rok :) No, zdaj sploh ne smem vozit.. še.
Spet čudovit izdelek, res rada obiščem tvoj blog.

Nataša Š. pravi ...

Super ideja, zelo lušna je!

Metuljčica pravi ...

Si pa resnično hitra, saj ti je kolo skoraj odpeljalo iz voščilnice, kar mi je neznansko všeč. Hvala za super video.

helena pravi ...

Za tiste, ki imajo radi veter v laseh in svobodo gibanja. Krasen video, ravno tako voščilnica. Zanimiva je postavitev, saj kolo "pelje" v voščilnico. Super!

Zvonka pravi ...

Krasno si tole skombinirala in všeč mi je napis.

Trenutki kreativnosti pravi ...

Krasna je.

Marjeta pravi ...

Preprosta in učinkovita. Všeč mi je ideja, ko kolo praktično zapelje na voščilnico.

LP, Marjeta