četrtek, 30. november 2017

Mala šola prazničnega ustvarjanja - enajsta učna ura - mapi paketek

Verjetno ste že včeraj obiskale Tinin blog in pregledale novo učno uro v Mali šoli prazničnega ustvarjanja. Če pa slučajno niste, pa naj vas še jaz povabim kar s Tininimi besedami: "Če boste med prazniki potrebovali drobne pozornosti ali pa izdelujete adventni koledar, si lahko v današnjem videu ogledate postopek izdelave malih paketkov, ki jih lahko napolnimo z drobnimi pozornostmi."



Kot že rečeno, objavo in video najdete na njenem blogu. Če pa si želite direktno pogledati video, pa obiščite Tinin youtube kanal.


Domača naloga je torej izdelava podobnega "povštrčka" in z njim se lahko prijavite tukaj!


Lepo vas pozdravljam in hkrati napovedujem jutri že novo učno uro, ki pa jo bo tokrat prirpavila nova skrivnostna učiteljica. Le kdo je to?

4 komentarji:

Metuljčica pravi ...

Me je včeraj imelo, da bi kar čokoladice odvila in izdelala te prikupne žepke in jih umestila v adventne škatlica, ki sem jih pripravila, samo sem že zalepila. Pa tako zelo sem se ubadala kaj naj dam na sredino. Prav dobra šola je letos, ta ideja je pa carska. Samo na ono jutrišnjo učiteljico pa komaj čakam, sem prepričana da prihaja še bolj carska objava.

moi pravi ...

Res super ideja in se strinjam z Darjo, naša MŠPU je vsako leto boljša.

VEANA R. pravi ...

Tina supeeer! Enostavni in prisrčni sladki povštrčki so me poslali po čokolado...

iris-irena pravi ...

Krasna ideja in res lepi dodatki adventnemu koledarju!
lp